Piispantakastusprosessi Virtain seurakunnassa starttaa sunnuntaina 11.4. Valitettavasti voimassa olevat rajoitukset eivät mahdollista perinteistä tilaisuutta.

Päivän aloittaa jumalanpalvelus, joka toteutetaan striimattuna. Seuraamaan pääset klikkaamalla tästä.

Jumalanpalveluksen jälkeen nautitaan virtuaaliset kirkkokahvit Teams:in välityksellä. Kahveille pääset klikkaamalla tästä ja seuraamalla ohjeita.

Mukaan pääsee niin tabletilla, puhelimella kuin tietokoneellakin. Jos Teams ei ole ennestään tuttu, voi alussa mennä hetki, mutta ohjeita seuraamalla pitäisi onnistua helposti. Web-kamera ja mikrofoni ovat käteviä jos haluaa osallistua keskusteluun mutteivat välttämättömiä.

Huom, kännykällä osallistumiseen tarvitset Teams-ohjelman (liittymislinkki ohjaa asennuksessa).

Tervetuloa mukaan kokeilemaan!

Terveisiä ja palautetta voit lähettää Virtain seurakunnalle seuraavan lomakkeen kautta klikkaamalla tästä:

Piispantarkastus jatkuu ensimmäiseen adventtiin asti. Elämmä toivossa että jossakin kohtaa vuotta pääsemme tapaamaan myös kasvokkain isommalla porukalla.