Musiikki

Virtain seurakunta järjestää musiikkitoimintaa sen  eri muodoissa. Kuorojen lisäksi erilaiset lauluryhmät ovat käytettävissä seurakunnan juhlissa ja tilaisuuksissa. Konsertteja järjestetään Virtain kirkossa kuukausittain, myös seurakuntatalo on hyvä paikka konserteille. Kirkossa on täysikokoinen flyygeli ja srk-talolla digipiano.

Kirkkomusiikin lippulaivana toimii Virtain kirkkokuoro, joka harjoittelee säännöllisesti keskiviikkoisin. Tarvittaessa kuoroon voi ottaa toisia laulajia muista kuoroista. Näin syntyy projektikuoro Lauluvirrat, joka esiintyy tarvittaessa suuremmissa juhlissa ja tilaisuuksissa

Kuorot ja lauluryhmät aloittavat uuden kauden aina syksyllä, jolloin on uusien laulajien paras aika tulla mukaan.

Lisätietoja kuoroista ja lauluryhmistä kanttorilta! Tule ja valitse mieleisesi lauluryhmä!

Kirkkokuoro

Pj. Kirsi-Maaria Jyväsjärvi (040 829 4844).

Kuoro harjoittelee seurakuntatalossa keskiviikkoisin klo 17.30 - 19.30

Kuoroa johtaa kanttori Veli-Pertti Ahopelto

Mukaan pääsee tulemalla mukaan harjoituksiin em. aikoina.

Lisätietoja kuorojen toiminnasta saat kanttorilta ja kuorojen toimihenkilöiltä.

Tervetuloa laulamaan!

Yhteinen Sävel

Yhteinen sävel on yhteiskristillinen lauluryhmä jota ohjaa Minna Leppänen.