Virtain seurakunta

Kirkolliset ilmoitukset 28.3.2024

Jumalanpalvelukset:

To 28.3. klo 18 kiirastorstain messu Virtain kirkossa, saarnaa Mari Pääkkönen, Tuomi, Ylä-Soini.

Pe 29.3. klo 10 pitkäperjantain sanajumalanpalvelus Virtain kirkossa, Taskinen, Latva-Laturi, kirkkokuoro. Klo 15 lähtö Jeesuksen kuolinhetken rukoushetkeen Uuden hautausmaan kappelilta, kuljemme jalkaisin, kahvitarjoilu, Nyman, Rantanen, Ylä-Soini, Taskinen.

La 30.3. klo 23 pääsiäisyön messu Matias-kappelissa, Taskinen, Mauno ja Salla Rantanen.

Su 31.3. klo 10 pääsiäispäivän messu Virtain kirkossa, Tuomi, Latva-Laturi. Klo 13 pääsiäispäivän messu Liedenpohjan kirkossa, Tuomi, Latva-Laturi

Ma 1.4. klo 10 toisen pääsiäispäivän messu Killinkosken kirkossa, Taskinen, Ylä-Soini. Kirkkokahvit messun jälkeen takasalissa. Jumalanpalveluksen jälkeen Killinkosken rukoushuoneyhdistyksen kokous. Klo 13 messu Kurjenkylän rukoushuoneella, Mauri Pihlajamaa, Jouko Palomäki.

Su 7.4. klo 10 messu Virtain kirkossa, Tuomi, Ylä-Soini.

Tapahtumat:

Ti 2.4. klo 9.30 perhekerho srk-talon alakerrassa. Klo 12.30 Yhteisen keittiön lounasta noudettavissa srk-talolta niin kauan, kuin sitä riittää. Vapaaehtoinen maksu.

Ke 3.4 klo 8–12 leivontatalkoot Yhteisvastuun hyväksi. Ilmoittaudu leipojaksi seurakuntaemäntä Sallalle p. 0442751634.

Ke 3.4 klo 13 ikäihmisten päiväkahvit srk-talolla. Yhteisvastuu-ohjelmaa ja klo 14 alkaen myyjäiset ja arpajaiset Yhteisvastuun hyväksi.

Ke 3.4. klo 18 seurakuntailta Kirsti Perähuhdalla, Ittemäentie 56, Mönkäre, Ylä-Soini.

Su 7.4. klo 16 Tango del Norten konsertti Virtain kirkossa. Lippu 15e.

Kuolleet: Simo Antero Morri kirkonkylästä 92 v, Lyyli Orvokki Mäkelä kirkonkylästä 85 v, Irma Marja Kaarina Pohjasmäki Vaskuulta 63 v

kirkonmenot

Lisää toimintaa löydät tapahtumakalenterista.