Seurakunta tukenasi

Kun mieltäsi painaa yksinäisyys, suru, masennus, parisuhdehuolet tai mikä tahansa muu murhe, voit kääntyä seurakunnan työntekijöiden puoleen. Papit, diakoniatyöntekijät, nuorisotyöntekijä ja muut työntekijät ovat seurakuntalaisia varten. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Diakoniatyöntekijät tekevät myös kotikäyntejä, eritysesti ikääntyneiden ja huonosti liikkuvien luokse.

Ota yhteyttä diakoniatyöntekijään

• jos tunnet itsesi yksinäiseksi tai haluaisit keskustella luottamuksella

• haluat tarkastella uskoon ja hengelliseen elämään liittyviä kysymyksiä

• tarvitset aineellista apua yllättävän elämäntilanteen muutoksen seurauksena ja kun perusturvan antama toimeentulotuki ei riitä

Kirkon perheneuvonta auttaa maksutta

Perheneuvonnassa on mahdollista keskustella koulutettujen ammattilaisen kanssa parisuhteesi ja perheesi vaikeuksista tai oman elämäsi solmukohdista. Voit tulla yksin, parina tai perheenä. Klikkaa kuvaa ja saat lisätietoja.

Piirroskuva jossa nainen ja perhosia.

Säännöllinen toiminta:

Lounaskohtaamiset keskiviikkoisin  21.2, 20.3, 17.4, 15.5, 4.9, 2.10, 6.11. ja 4.12.

Ikäihmisten päiväkahvit keskiviikkoisin 7.2, vieraana vanhasneuvosto, 6.3. vieraana kaupungin hyvinvointitiimi ja 3.4. YV-teemaiset päiväkahvit.

Yhteinen keittiö ruuan joka toinen viikko 6.2. 20.2. 5.3. 19.3. 2.4. 16.4. 30.4. 14.5. ja 28.5. Ruokaa jaetaan niin kauan kuin sitä riittää alkaen klo 12.30.

Illansuun päiväpiiri kokoontuu illansuun kerhohuoneessa joka toinen tiistai klo 13 13.2. alkaen.

Diakoniatoimisto